08 diciembre 2008

Hola, món!

Benvinguts,
aquest blog l'he creat exclusivament per compartir les cançons que vaig traient amb la guitarra i que no trobo en les típiques webs d'acords. No tinc cap preferència en cap estil en concret, només són cançons que m'han agradat i que em venia de gust tocar-les amb la guitarra.

Aniré desant de tant en tant les cançons que em vagi traient per practicar (és un bon exercici pels que estem aprenent a tocar la guitarra) i espero correccions i comentaris al respecte... 

Fins aviat!

7 comentarios:

Nanozombi dijo...

Hola. Aquí la Terra. Canvi.. Schtxtrxtchhjh... A aquí a la Terra ja no es toca la "guitarra?"... Canvi. Schtxtrxtchhjhxdttfd. A veure si evolucionem una mica..., que ja sóm grans, Canvi. Schtxtrxtchhjhtttrtert. A aquí a la Terra es toca la Mandolina, i amb molt d'orgull, canvi i corto (Maltesse)... Schtxtrxtchhjhashhtazxewwhjjre...

Nanozombi dijo...

No serà Maltese?

Nanozombi dijo...

Doncs serà Maltese...

Albert dijo...

De fet algunes restes arqueològiques demostren que fa molt de temps el que estava més de moda tocar era un instrument que anomenaven "piano" (o paiano, o pianu... no ho sabem del cert). Però per falta de practicants s'ha perdut en el temps l'art i la tècnica d'aquest bell instrument.

Nanozombi dijo...

Doncs, de fet, es tocava la pianola..., pianola..., pianola..., però la tècnica en sí mateixa la desconec. Potser tocaven amb els peus, o amb les orelles... "qui lo sá". Evidentment, jo no ho sé.

Nanozombi dijo...

Però el tema "pianola" m'interessa...

Nanozombi dijo...

Ei!!! Que surto a la foto!!! (sense pianola)

Publicar un comentario