09 diciembre 2008

Un tros de fang (Mishima)




C/G=332010
C=x32010
Em*=022010
Em=022000
F=133211
G=320001
Am=x02210

Crec que es toca primer la tònica de l'acord i després la nota que queda a la 2a corda, seguint el ritme.


Intro:
C/G__Em*__F__G__Em*__F

_______C___________F_____G
Tu no saps com em fas sentir,
_________Em*__________F
com un ninot fora la caixa
_______G_____________Em*
tan petit i insignificant,
_____________F_______________G
a les teves mans un tros de fang.
_______Em*_________F______G
Tu no saps com em fas sentir,
_________Em*_________________F________G
com un idiota que compta el temps perdut
____________________Em*__________F______G
entre un "ja ens veurem" i un "avui no puc".

Am G Em F (acords arpegiats, veieu patró més avall)

_______C________F________
G
Tu no saps reconèixer en mi,

_____________Em*__________________F
el que tinc d'or et sembla una llauna,
________G______________Em____F (ara el Em és normal)
jo m'arrugo i vaig oxidant-me.
______________C______F_____G_____Em____F
El que trobo dolç a tu t'amarga...
____________C___________F

I per allargar la tonteria,
_______________G_________________Em_____F
el què ens cremava avui està ofegant-me.
I per allargar la tonteria,

el què ens cremava avui està ofegant-me.

Am G Em F (acords arpegiats, veieu patró més avall)

_______Am__________G______Em____F

Tu no saps com em fas sentir.


Patró arpegi:
(Exemple Am)

e:----------0-----
B:----1-------1---
G:------2-------2-
D:----------------
A:--0-----0-------
E:----------------

Jo ho faig així, és cutre ja ho sé, que passa?

5 comentarios:

irene dijo...

uei! doncs m'ha servit de molt, m'agrada com queda així!
merci per penjar-ho :D

Albert dijo...

Perfecte! D'això es tracta...

xabre dijo...

Enhorabona i gràcies! Aquests acords són imprescindibles :)

Mayte dijo...

Ei moltes gràcies per penjar els acords!!

Tinc un dubte, a "Em*" què vol dir l'asterisc??

Merci!! :)

Abel Llopis dijo...

Muchísimas gracias, por tomarte la molestia de enseñar a los que poco o nada sabemos, es un gran trabajo.
El grupo lo descubrí hace unos dos meses en un concierto en Valencia ciudad, son geniales, muy, muy buenos. Junto con "Las Migas" lo mejor del año pasado, cómo canta la Silvia Pérez Cruz, ¡mare meua!
Enhorabuena a Cataluña teneis un panorama musical extraordinario.
Una vez más, gracies Albert.

Publicar un comentario