27 junio 2009

Marcianet de Mart (Joan Miquel Oliver)

Fa gairebé dues setmanes que em falta la corda més primeta de la guitarra acústica.
Aquest contratemps no m'impedeix d'intentar treure una altra cançó de Joan Miquel Oliver.
Ahir va ser dia de concerts i vam poder disfrutar del mestre Oliver i dels grans LOL en una sola nit.
Nit memorable; poqueta gent i ben avinguda, un clima excel·lent (tot i la pluja de la tarda que va fer retardar tota la programació), grups molt bons que no coneixíem i, a més, tot a tocar de casa.

Doncs, en homentge a aquesta nit...

MARCIANET DE MART
(Acords relatius a la sageta 1er trast)

Em C Am D

Em__________________C
Era un marcianet de Mart,
___Am____________________D________________Em__C_Am_D
tenia quatre braços i no era ni baixet ni alt.

Em___________________C
I veia de ca seva paisatges fluorescents,
___Am___________________D
antics mars eixuts i estava molt content...

Em_________C__________________Am___D
--Però un dia sa cosa va canviar...


Era un marcianet de Mart,
tenia el cos d'escata i no era ni primet ni gras.

Però un dia sa cosa va canviar...
I veia de ca seva un rovell incandescent,
poblets molt de lluny i estava molt content...

Em_________C___________________Am_A
--Però un dia sa cosa va canviar...



_D______________G__Bm_A______________D_G__Bm_______A

-----------------------------------------------------

-----------------------------------------------------
-12h13-15-13p12-13-12h13p12----------12---12--12-13--
----------------------------15-13-15----13--13-----15
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------


Era un marcianet de Mart,
tenia sa mirada lluminosa i es cervell en blanc.

Però un dia sa cosa va canviar...
I veia de ca seva jardins de ciment
i cuques de llum i estava molt content...

Però un dia sa cosa va canviar...

(es repeteix el rif anterior vàries vegades i al final fa...)

_G______F#m_G___________D

---------15------------------
-13-16-15---15--13-16-15-13--
---------------------------15
-----------------------------
-----------------------------
-----------------------------

_G__________F#m__G__________D

------------------------------
-13---------------------------
----15-12-15-12--12-----------
--------------------15-13--13-
-------------------------15---
------------------------------


Segur que hi ha molts errors, a veure si l'anem polint entre tots

No hay comentarios:

Publicar un comentario