11 julio 2009

El temple (Mishima)



EL TEMPLE

D
Ho sento si una part
____________________________________Em
del meu cos només pot veure com un temple,
_____________A
si el meu sentit del sagrat comença allà
___________________D
on se m’acaba el ventre.
____D____Em
Ho sento Maria,
______A
però adorant-te he perdut
_________________D
la meitat de la meva vida


Bm__________________Em
Que em farem del desig
A___________________D
ara que em trobat l’amor?

Que em farem del desig
ara que em trobat l’amor?

D...
Et vaig veure sortir de classe,
a l’autobús, al carrer,
a la feina, a la tele, al setembre, al gener,
ets la amiga de l’amiga i de vegades tu també.

Ho sento Maria,
però adorant-te he perdut la meitat de la meva vida
Què em farem del desig ara que em trobat l’amor?

1 comentario:

Unknown dijo...

Ahir vam penjar els acords d'aquesta cançó a la nostra web www.indicat.cat. A la teva versió hi ha algun acord que no quadra.

Salut!

Publicar un comentario