19 agosto 2015

L'home dibuixat




Intro: G

___________Dm_____G
Amb un tros de carbó
___________C_____A
i un tros de cuiro vell
___________Dm_____G
dibuixa'm un senyor
___________C_____G
sense llana al clatell.


___________Dm_____G
Posa-li flors al cap,
___________C_____A
un trajo de nylon,
___________Dm_____G
uns guants de pell de gat
___________C_____________A
i una etiqueta al front que digui:

___________Dm_____G
Jo sóc l'home dibuixat,
___________C_______A
el que no té carn ni cos.
___________Dm_________G
D'homes dibuixats com jo,
___________F_________C
si mireu en veureu molts

Per acabar de fer
la teva obra d'art
repassa-li ben bé
el nas gruixut i llarg.

Penja-li un llaç vermell
dibuixa-li dents d'or
i al l'esquena un cartell
que digui: No estic mort.

I jo sóc
Jo sóc l'home dibuixat,
el que està fet de paper.
D'homes dibuixats com jo,
cada dia en neixen més.

Després per celebrar
el part sense dolor
ensenya-li a cantar
una cançó d'amor.

I amb aigua mineral
dóna-li un bany al cap,
un nom original
i per bandera un drap
que digui:

Jo sóc l'home dibuixat,
el que no té cos ni carn,
d'homes dibuixats com jo,
se n'aprofiten els grans.

Outtro: C_______G____C   x2

No hay comentarios:

Publicar un comentario