13 noviembre 2010

Ceràmiques Guzmán (Manel)



Intro: Gm Gm/D Dm Dm/A A A/E Dm Dm/A


Dm__Dm/A__C__C/G
No esperava una noia tan bonica,

A__A/E__Dm
darrere d’aquest taulell.

Dm/A__C__C/G
El teu estil em fascina,

Bb__Bb/F__A7(let's ring)
on has estat tot aquest temps?

Dm...
I aprofitaré ara que et gires
per donar gràcies al cel
i per passar-te revista
dels talons fins als cabells.



Gm__Gm/D__Dm__Dm/A
I no t’espantis però ara voldria dir-te

A__A/E__Dm*
que ho ets tot per mi, que jo puc ser tot teu.

Gm__Gm/D__Dm__Dm/A
Vull sentir-te explicar la teva vida,

C__C/G__Bb__Bb/F__A7(let's ring)
el teus somnis i els teus grans secrets.



Dm...

I tornes i em dediques el més gran dels teus somriures.
I emboliques el paquet,
i les teves mans expertes
l’adornen amb un llacet.

Dm...

I congelo el moment quan les nostres mans es creuen
a l’intercanviar el bitllet.
Però, els teus ulls estan nerviosos,
has d’atendre altres clients.

Gm...
Però, si dubtes, podries atrevir-te
a sortir amb mi a fer un cigarret.
Per si penses que podria servir-te,
jo m’esperaré per aquí encara algun temps.

Gm...
Lailailaialia



Resum acords (tots amb sageta a excepció de A7):
Normalment de tots els acords es toca primer la tònica i seguidament les cordes 1,2 i 3 tot seguint el ritme de la cançó.

Gm__Gm/D__Dm__Dm/A
--3------3--------5--------5--
--3------3--------6--------6--
--3------3--------7--------7--
--5------5--------7--------7--
--5------5--------5--------5--
--3-------------------------5--


A__A/E__C__C/G
--5----5-----3-----3--
--5----5-----5-----5--
--6----6-----5-----5--
--7----7-----5-----5--
--7----7-----3-----3--
--5------------------3--


Bb__Bb/G___A7
--1------1-------0---
--3------3-------2---
--3------3-------0---
--3------3-------2---
--1------1-------0---
---------1------------


Dm*
----------------
----6---7--7--
----7---7--7--
----7---7--7--
--5-------------
-----------------

8 comentarios:

Marçal dijo...

hola, ja feia temps que n'esperavem alguna...

jo vaig trobar una versió d'aquesta pero ara no puc trobar el link
el que proposa diferent es

Bb__A7__Dm
darrere d’aquest taulell.


i

A7__A/E__Dm__D7
que ho ets tot per mi, que jo puc ser tot teu.

la resta igual.


gracies i salut!

Albert dijo...

Merci Marçal per la correcció!

Marçal dijo...

Be això es merit del copy-paste, el que em sap greu es no poder dir d'on venia...
en fi, en tinc força del disc de manel més o menys provades, si en vols alguna ja ho saps.

per cert, en la secció de peticions... com portes el tema Josep (abans Adrià) Puntí?

Anónimo dijo...

hola?

Anónimo dijo...

...uauhhhh........

Anónimo dijo...

....Johnny con su guitarra...

Anónimo dijo...

...l'anònim també reivindica el senyor Puntí.....

Anónimo dijo...

...Anónimo dijo Muriel...

Publicar un comentario