09 mayo 2011

Me sobren paraules (Antònia Font)





Mes sobren les paraules

Intro: GG CC GG GGGG x2

GG CC GG GGGG
Me sobren paraules: agulla, fil de cosir, tisores, estufa.
GG CC GG GGGG
Me sobren paraules: vermut, patates, olives.

DD CC GG GGGG
Paraules molt curtes, pi, paraules molt llargues, esternoclestmastoideu,
DD CC GG GGGG
paraules molt fàcils, mamà, paraules difícils, obliqüitat... i jo què sé.

GG CC GG GGGG
Me falten paraules per explicar què significa per jo.
GG CC GG GGGG
me falten paraules

DD CC GG GGGG
Es diccionaris són plens de paraules gratis i certes,
DD CC
paraules d´amor senzilles i tendres.

EmEm DD CC CCCC
Ella tenia dues llunes en tota sa cara,
EmEm DD CC
les obria i les tancava,
EmEm DD CC CCCC
i tenia ses dues cares de sa lluna,
EmEm DD CC
una blanca i s´altra obscura.

Me sobren paraules però no tenc res a dir
cadàver, pitufo.
Me sobren paraules,
d´aquí a dos anys me retir.

Paraules molt lletges, nyu,
paraules molt guapes, lapislàtzuli,
paraules provisionals amb es accents girats.

Ella tenia dues llunes en tota sa cara,
les obria i les tancava,
i tenia ses dues cares de sa lluna,
una blanca i s´altra obscura.
Ella tenia dues llunes en tota sa cara,
les obria i les tancava.

AmAm GG FF FFFF x4 + Am

6 comentarios:

Marçal dijo...

Bona feina!
ja et trobavem a faltar!

Albert dijo...

Ep, Marçal! Sento no penjar més cançons però últimament em costa tenir una estoneta de tranquilitat per fer-ho! Aviat penjaré El far de ses Salines, si algú em vol dinar un cop de mà...

Marçal dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marçal dijo...

ok, jo miro de posar-me amb calgary-88

Marçal dijo...

feta proposta al blog per calgary 88
a veure que et sembla... jo no les tinc totes!

MA dijo...

Gràcies, la tablatura és perfecta. Felicitats per la teva tasca de divulgació

Publicar un comentario